niedziela, 1 lipca 2012

Catrice - Cucuba pod lupą :) (swatche)

Są już pierwsze zdjęcia promocyjne kolekcji limitowanej Cucuba. Ciekawią mnie sypkie cienie :) Mam nadzieję, że puder będzie miał ładny, brązowy, nie wpadający w pomarańcz, kolor.


swatche:



 
Catrice Cucuca Loose Eye Shadow | sypkie cienie 
(od góry, od lewej): 01 Sunny Side, 02 Reggaeton, 03 Salsa Cubana, 04 Havana drum, 05 Take it mint


Catrice Cucuba Liquide Shimmer Eye Liner | eyelinery 
(od góry): 01 Take it mint, 02 Reggaeton
 

 
Catrice Cucuba Bronzing Powder | puder brązujący
01 Brown


 Catrice Cucuba Soft Lip Colour lipstick | szminki 
(od góry): 01 Salsa Cubana, 02 Be all smiles


Catrice Cucuba Ultimate Nail Lacquer | lakiery 
(od lewej): 01 Sunny side, 02 Reggaeton, 03 Salsa Cubana

04 Havana drum, 05 Take it mint


Te giga foty ;) znalazłam TU


15 komentarzy:

  1. Ja biorę obie pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak ta brązowa będzie się prezentować na żywo :)

      Usuń
  2. Piękne, cudowne! Kiedy wchodzi ta kolekcja? Ten eyeliner miętowy mnie rozbroił, jeszcze takiego na żywo me oczęta nie widziały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja w Niemczech będzie dostępna od sierpnia do września. U nas odpowiednio później. Trudno przewidzieć kiedy dokładnie. Po Revoltaire będzie jeszcze jedna: Cruise Couture. Zadałam pytanie Naturze na fb czy w ogóle będzie ta limitka, zobaczymy co odpowiedzą :)

      Usuń
    2. Oby i w Polsce ta druga się również pojawiła :)) Ale znając życie to namioty pod naturą wtedy można będzie rozkładać :p

      Usuń
  3. piękne, w zasadzie chcę całość:D no może bez eyelinerów, bo z tymi sobie nie radzę, ale te cienie sypkie... i ten brązer<3 to teraz trzeba się modlić żeby do nas przyszła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mnie ciekawią te cienie. Z tego co pamiętam Catrice nie miała jeszcze sypańców :)

      Usuń
  4. wygląda obiecująco :) linery mnie zaciekawiły chyba najbardziej :)
    Ps. Nie wiem czy wiesz (:P) ale masz włączoną weryfikację obrazkową, troszkę to męczące ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty? Kurczę, chodziłam po opcjach i wydawało mi się, że jest wyłączone to cholerstwo :P Faktycznie, strasznie to wkurzające. Dziękuję Ci serdecznie za informację :*

      Usuń
    2. Wyłączone :) Co za geniusz wymyślił, żeby trzeba było to wyłączać. Opcją powinno być włączenie tego dziada :D Też jestem ciekawa linerów :)

      Usuń
  5. Cienie wyglądają ciekawie.Ale bez szału.Lubię oglądać limitki na zdjęciach ale w sklepie jakoś szał mi mija.
    P.s.Może zlikwidujesz weryfikacje obrazkowa w komentarzach?To strasznie utrudnia życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już załatwione :) dziękuję Wam za informację, bo nawet nie wiedziałam, że ona działa. Tym bardziej dziękuję za komentarze, bo mnie często-gęsto ta weryfikacja zniechęca do zostawienia komentarza :P

      Usuń
  6. Super, cienie mają świetne odcienie, ale chyba żadnego nie kupię. Za to szalenie chciałabym upolować eyelinery *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Będąc w tym tygodniu w Berlinie w jednym z DMów właśnie wyłożyli tą limitkę. Bronzer jest OLBRZYMI i chyba tylko to powstrzymało mnie od wzięcia go ze sobą do kasy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarze, wszystkie czytam z ciekawością, na wszystkie odpowiadam :) Nie ma potrzeby zostawiania linków do swojego bloga lub sugestii obserwowania. Zaglądam na blogi wszystkich komentujących i jeśli któryś mnie zaciekawi, dodaję do listy podglądanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...