piątek, 22 czerwca 2012

Colorowo Bombastycznie - Catrice - LE Revoltaire

Gdy tylko dowiedziałam się, że wyczekiwana przeze mnie Revoltaire zaczyna pojawiać się w Naturach, pognałam co sił w kołach (no dobra, TŻ gnał co sił w kołach, ja się tylko dobrze przypięłam pasami :D) do jednej z nich, choć prawdę mówiąc bez wielkich nadziei, że limitkę zastanę. Wpadam, patrzę najpierw na Essence, świeża LE Fruity i już już miałam zrobić krok w stronę szafy E, gdy kątem lewego oka zobaczyłam zapełnione okienko na limitkę w szafie Catrice, a wkoło okienka białą poświatę, jak słowo daję :P Wszystko jest, co do jednej sztuki, dziewicze, niezmacane, zabezpieczone taśmą przed macaczami, raj na ziemi, żyć nie umierać :-) Wymaziałam się testerami, choć już od dawna miałam zaplanowane co porwę do domu. Zastanawiałam się tylko nad lakierem, no ale ja nie wezmę chociaż jednego lakieru? JA? Jasna sprawa, że wraca ze mną! Dobra, ja już milknę, nich obrazy przemówią.

P.S. Miałam zawrzeć wszystko w jednym poście, ale z powodu dzikich akcji słońca zrobiłam sporo zdjęć, żeby jako-tako kolory były nieoszukane, no i będą trzy posty. Na pierwszy ogień idzie:



Limitka na zdjęciach promocyjnych prezentowała się tak:

  • Paletki cieni Smokeys Eyes Palette (od lewej): C01 Toxic Combination, C02 Explosive Combination [swatche na przykład tutaj]
  • Lakiery Ultimate Nail Lacquer (od lewej): C01 Innocent Toxin, C02 Attracting Camouflage, C03 Colour Bomb, C04 Colour of Honer, C05 Mission Lilac [swatche tutaj
  • Szminki Velvet Matt Lip Colour (od lewej): C01 Color Bomb, C02 Nude Alarm, C03 Bloody Red [swatche tu]
  • Pędzelek do ust Lip Brush[bliżej tuuuu]
  • Róż Powder Blush 01 Colour Bomb 



Cała Colorowo-Bombowa rodzinka:
(lakier został zmatowiony :-))

Moje swatche innych produktów z limitki:


Firma: Catrice 
Edycja Limitowana: Revoltaire (czerwiec 2012)
Produkt: Róż Powder Blush 01 Colour Bomb
Pojemność: 8 g
Ważność po otwarciu: 12 miesięcy

Cena: 16,99 zł
Dostępność: Drogerie Natura


6 komentarzy:

  1. Na widok tego pięknego różu aż się wcisnęłam w krzesło! Jest przecudny!
    A Ty jakie masz piękne paznokcie, pozazdrościć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cuda :o piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier ma piękny kolor. Ale pomadkę kocham, zwłaszcza z błyszczykiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarze, wszystkie czytam z ciekawością, na wszystkie odpowiadam :) Nie ma potrzeby zostawiania linków do swojego bloga lub sugestii obserwowania. Zaglądam na blogi wszystkich komentujących i jeśli któryś mnie zaciekawi, dodaję do listy podglądanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...