poniedziałek, 9 maja 2011

Bo po to są turbany, aby zimna woda nie kapała po plecach :)

Wczoraj Urban Warrior pisała o Turbie Twist, który kupiła w USA. Używam podobnego ręcznika od dawna i myślałam, że wszyscy zainteresowani mają już takie magiczne turbany :) (Z drugiej strony, ja ciągle dowiaduję się wielu ciekawych i nowych dla mnie rzeczy z Waszych blogów.)

W komentarzach pod postem Urban Warrior pojawiło się kilka pytań dotyczących ręczniczków, postanowiłam więc przedstawić Wam tych trzech muszkieterów, którzy nie bez trudu (mam długie i grube włosy) pomagają mi we wstępnym suszeniu moich włosów. Niebieski zakupiłam na allegro, przy okazji innych zakupów (syndrom: "zobaczę co jeszcze ciekawego ma ten sprzedający, przesyłka rozłoży się na więcej produktów i będzie taniej" taaa :D). Pozostałe dwa znalazłam w Drogerii Natura i te wydają mi się odrobinę porządniejsze. Na allegro zapłaciłam ok. 7 zł, w Naturze ok 10 zł.

Ręczniki wykonane są z mikrofibry, pochłaniają wilgoć, są dużo lżejsze od normalnego ręcznika i bardzo dobrze trzymają się głowy. Można spokojnie pochylać głowę smarując nogi balsamem po kąpieli bez obawy, że ręcznik się rozplącze.

Ubolewam jedynie nad jednym: ręcznik jest w uniwersalnym rozmiarze i moje długie włosy się do niego po prostu nie mieszczą. Ręczniczek ma 62 cm, a moje włosy około 100 cm. Ale składam włosy na pół i jakoś sobie radzę ;)

I tak jest to dla mnie najlepsze rozwiązanie, ponieważ zwykły ręcznik, w którym moje włosy mieściły się w całości był tak duży i ciężki, że ledwo utrzymywałam głowę w pionie :D





W opakowaniu wygląda tak: 
(na zdjęciu kolor, którego jeszcze nie widziałam, taki jakby miętuskowy :) 
ale musicie mi uwierzyć na słowo, bo zdjęcie robione telefUnem :D)


Wiszą sobie (między rękawicami w kropki a myjkami):


Wymiary ręczniczka:


Prezentacja z profesjonalnym modelem :) 
(profesjonalna modelka, stwierdziła, że skoro nareszcie wyszło słońce, 
rezygnuje z sesji i po kociemu będzie się wygrzewać na balkonie)
Pan Miś wygląda na zadowolonego :)


 A modelka gwiżdże na wszystko. Bo SŁOŃCE!:


Inne włosowe posty:




9 komentarzy:

  1. o kurczę! muszę go mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przywędrowałam do Ciebie z blogu Urban:)

    ciesze się że napisałas o turbanch bo zamierzam taki nabyć, po fotkach widzę że są fajnusie, a do tego praktyczne! :))

    kurcze, że ja też wczesniej nie wypatrzyłam tego w naturze:((

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa poleglam :D:D:D Model spisal sie fantastycznie!!! Super post, bloga oczywiscie obserwuje i fajnie, ze stalam sie "inspiracja" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sobię sprawie ten z natury;) ja mam 62 cm włosów więc w sam raz:D a ty masz 100?;O pokaz się;D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Ew. ja już nie używam zwykłych ręczników :)

    @Leal251 a zapraszam, zapraszam :) cieszę się, jeśli pomogłam :)

    @Urban Warrior Dziękuję :)

    @Urban Warrior, @pierniczkowa model ma jeszcze jedną niewątpliwą zaletę: ma w brzuszku termofor i gdy ostatnio maj był listopadem spędziliśmy razem wiele miłych i ciepłych chwil :D

    @Ewalucje Dobiłam do metra :D mierzyłam jakiś czas temu z ciekawości, po tym jak profil filmu animowanego "Zaplątani" zapytał na facebooku o długość włosów facebookowiczek :) Ale i tak po obejrzeniu tego filmu stwierdziłam, że jakieś krótkie mam te włosy (no i niestety nie mają takich cudownych właściwości ;))

    Pewnie jakoś w częściach je pokażę, w całości się nie mieszczą w kadrze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, no i nie byłabym sobą gdybym nie zaktualizowała posta o fotki z ręczniczkiem w opakowaniu i ręcznikami w stadzie, w środowisku Natura-lnym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha jaka fajna maskotka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarze, wszystkie czytam z ciekawością, na wszystkie odpowiadam :) Nie ma potrzeby zostawiania linków do swojego bloga lub sugestii obserwowania. Zaglądam na blogi wszystkich komentujących i jeśli któryś mnie zaciekawi, dodaję do listy podglądanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...