czwartek, 16 września 2010

Hej Wam :) 
 
Projekt Denko
robi ostatnio furorę na YouTube, forach, blogach. Ponieważ i moją łazienkę opanowały kosmetyki, zdecydowałam się przyłączyć i mam nadzieję, że notowanie tutaj moich postępów w tej sprawie, zmobilizuje mnie do wytrwania w postanowieniu. 
 
MOJE ZASADY

-biorę pod uwagę tylko kosmetyki pielęgnacyjne, gdy uporam się z tymi fantami, pewnie wezmę się za kolorówkę(ale nic nie obiecuję):
-zużywam w jednym czasie po jednym produkcie każdego rodzaju:
  • balsam do ciała nawilżający/ujędrniający/brązujący/oliwka do ciała (zależnie od nastroju ;))
  • krem do rąk
  • krem do stóp
  • balsam/oliwka do skórek i paznokci
  • odżywka bezbarwna do paznokci
  • pomadka ochronna do ust
  • krem pod oczy nawilżający/wygładzający/rozjaśniający (zależnie od potrzeby)
  • dezodorant
  • szampon do włosów i odżywka (tutaj możliwe mixy, gdyż nie każdy szampon lubi się z każdą odżywką)
  • coś do prostowania włosów (zamiennie z produktem podkreślającym loki)

No i chyba wsio na razie. Zabrakło tylko kremu do twarzy. Tutaj jednak sprawa jest trochę skomplikowana. Moja twarz jest bardzo kapryśna i jeśli jakiś krem jej nie służy nie ma mowy, żebym go zużyła. Za to mój ma buźkę tolerancyjną i wszystkie nietrafione kremy trafiają w jego łapki :) Trochę ich czeka w kolejce i będę informowała gdy się z którymś pożegnamy. Wybitnie kiepskie kremidła zużyje na stopy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze, wszystkie czytam z ciekawością, na wszystkie odpowiadam :) Nie ma potrzeby zostawiania linków do swojego bloga lub sugestii obserwowania. Zaglądam na blogi wszystkich komentujących i jeśli któryś mnie zaciekawi, dodaję do listy podglądanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...