środa, 7 maja 2014

Catrice - Une, Deux, Trois - dostępna w Polsce




Od niedawna mogę cieszyć się pierwszą drogerio-apteką Super-Pharm w moim mieście. Już w dniu otwarcia mile zaskoczyła mnie nie tylko bardzo szerokim asortymentem, ale również bliskim memu sercu :) mini-stoiskiem firmy Catrice i to od razu z edycją limitowaną Rocking Royals niedostępną ani w Naturze (która do tej pory była w moim mieście, jedynym źródłem tej firmy, jak i siostrzanej Essence) ani w Hebe (debiutującą w tym samym czasie drogerią, znaną mi dotychczas tylko z opowieści jako bardzo sympatyczne źródło limitek Essence i Catrice ;) oraz masek do włosów w ogromnych opakowaniach :D).

Zupełnie przypadkiem zaszłam wczoraj do Super-Pharm i jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam edycję limitowaną, zapowiadaną na stronie Catrice na marzec-kwiecień (sądziłam, że już się nie zobaczymy). Ale cóż, podobnie jak w przypadku LE Celtica - lepiej późno, niż wcale. Tym bardziej, że w przypadku Une, Deux, Trois spóźnienie nie jest duże, a i kolory kosmetyków są bardziej uniwersalne niż sezonowe.

edit: kolekcja pojawiła się również w drogeriach Hebe :)

{pod każdym zdjęciem znajdują się linki do swatchy konkretnych produktów}

Catrice - Une, Deux, Trois


Ogólnie cała limitka jest dość nietypowa. Składają się na nią trzy rodzaje kosmetyków: róż, szminka oraz lakier do paznokci, a także pędzel kabuki w rozmiarze mini. Każdy z kosmetyków dostępny jest w pięciu kolorach: 01 Meet Cherry, 02 Meet Berry, 03 Meet Pinky, 04 Meet Rosy, 05 Meet Nudy. Możemy więc z łatwością stworzyć zestaw kosmetyków, przy użyciu którego kolory naszych policzków, ust i paznokci będą do siebie idealnie pasować.


Catrice - Une, Deux, Trois


podwójny róż do policzków | defining duo blush
cena: 14,99 PLN

01 Meet Cherry  02 Meet Berry
03 Meet Pinky
04 Meet Rosy  05 Meet Nudy


aksamitna pomadka o matowym wykończeniu | velvet lip colour
cena: 16,99 PLN
01 Meet Cherry  02 Meet Berry  03 Meet Pinky  04 Meet Rosy  05 Meet Nudy


lakier do paznokci | ultimate nail lacquer
cena: 10,49 PLN
01 Meet Cherry  02 Meet Berry  03 Meet Pinky  04 Meet Rosy  05 Meet Nudy


mini pędzel kabuki | mini kabuki brush
cena: 16,99 PLN






Znalazłam w sieci również takie zdjęcia produktów z tej kolekcji:

Ktoś tu chyba poszalał w programie graficznym :D 
Chociaż nie pogardziłabym produktami w takich szalonych kolorach :)


Zobacz też inne, obecne i przyszłe edycje limitowane:







1 komentarz:

  1. Ugh, mam nadzieję, że niedługo wybiorę się do jakiejś drogerii, bo fioletowy róż i pomadka chodzą mi po głowie od dłuższego czasu - Meet Berry wygląda kusząco c:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarze, wszystkie czytam z ciekawością, na wszystkie odpowiadam :) Nie ma potrzeby zostawiania linków do swojego bloga lub sugestii obserwowania. Zaglądam na blogi wszystkich komentujących i jeśli któryś mnie zaciekawi, dodaję do listy podglądanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...