piątek, 18 kwietnia 2014

Neonowe Piaski [swatche] Golden Rose Holiday 75-81

W środę zumaluje pokazała na blogu piękny piaskowy neon firmy Golden Rose. W komentarzach pojawiły się pytania o inne kolory, pomyślałam, że skoro szalona Moris :D ma je wszystkie, nie ma co się samotnie w nie wpatrywać, trza pokazać :)



Są to chyba najdłużej wyglądane przeze mnie lakiery :D W zeszłym roku, na zdjęciu promocyjnym obok wiosennych kolorów piaskowych lakierów Holiday, można było zobaczyć neonowe piaski widmo.



Bardzo liczyłam, że pojawią się na stoiskach GR w okolicach lata, może spóźnione na jesieni. Wraz z nadejściem zimy straciłam nadzieję, bo mimo że mogę nosić neony cały rok (zimą jak najbardziej pasują co udowodniła niedawno B. :) ) to firmy kosmetyczne (może poza niektórymi, tak tak Essence, na Ciebie patrzę :D zdarzały się zimowe limitki na wiosnę) raczej trzymają się planów wiosna-pastele, lato-neony. Poza tym pojawiły się inne nowości i pewnym się stało, że z neonów nici. Stwierdziłam, że nie ma na co czekać, trzeba działać. Wymarzone piaski przybyły do mnie aż z zagramanicy :) No i są! Cieszą me oczy, mam nadzieję, że pocieszą też Wasze.

Wydaje mi się, że brak tych konkretnych kolorów na polskim rynku MOŻE być spowodowany przepisem, do którego odwołała się firma Wibo-Lovely tłumacząc, dlaczego ich pisakowe neony z serii IBIZA przeznaczone są wyłącznie do sztucznych paznokci. Możecie przeczytać TUTAJ i TUTAJ.

DUUUŻO ZDJĘĆ :)


Golden Rose Holiday 81, 80, 79, 77, 78, 75, 76

Golden Rose Holiday 81, 80, 79, 77, 78, 75, 76

Golden Rose Holiday  76, 77

Golden Rose Holiday 80, 81

Golden Rose Holiday 75, 78, 79

W świetle UV
(różowe 75 i 76 nie chciały dawać po oczach, na dole róż i koral pokazują, że da się ;))


Golden Rose Holiday

Golden Rose Holiday 80, 81, 76, 77

Golden Rose Holiday 80, 81, 76, 77
 w świetle UV widać nawet najmniejsze plamki lakieru na skórkach
Golden Rose Holiday 77, 76, 81, 80

Golden Rose Holiday 79, 78, 75

Golden Rose Holiday 79, 78, 75

Golden Rose Holiday 79, 78, 75


Dla zainteresowanych, informacja na opakowaniu i skład jednego z lakierów. 
Mam nadzieję, że skoro zostały odnalezione przez zumaluje w Polsce to jednak jakimś cudem nie posiadają zakazanych barwników i będą dostępne na stoiskach GR.  




Nie oślepliście? ;) Według mnie piasek+neon to idealne połączenie. Myślę że każdy z tych kolorów zasługuje na pełną prezentację. Który kolor podoba Wam się najbardziej? :) 

5 komentarzy:

  1. kurczę, one są takie ładne! już myślałam, że też dorwałaś je gdzieś u nas... no ale może się jeszcze pojawią ;)
    i też myślę, że one mogą nie być dostępne na wyspach GR ze względu na to samo co mają w sobie lovely, chociaż tak sobie myślę, że jeśli to naprawdę chodzi o jakieś zakazane u nas składniki, to musimy mieć jakieś kretyńskie prawo, bo jakoś w innych krajach można malować tymi lakierami naturalne paznokcie i nie ma żadnego problemu... może polskie paznokcie są zbyt delikatne? :P no i jeszcze jedno moje przemyślenie, bo ja ten żółty piasek kupiłam w takiej małej drogerii z jakimiś chińskimi lakierami, lemaxami i właśnie niektórymi golden rose. i tak sobie myślę, że może one po prostu jakoś zostały sprowadzone nie bezpośrednio przez GR. tzn nie wiem, ale jakieś to dziwne, że można te lakiery kupić w "chińczyku", a nie ma ich na stoiskach GR... [kurczę, ale się rozpisałam!]

    PS. i bardzo się cieszę że zostałaś moim 500 obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to pokopane polskie prawo zabrania neonowych barwników więc jak się nie przejmuje i będę używać na naturalną płytkę :)
      szkoda,że nie można dorwać tych neonowców w sklepach GR bo są cudne! :)

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita - sfotografowałaś je nawet w UV :D
    Im częściej je widzę, tym bardziej mi si e one podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie za granicą można je dostać? Kupilas w jakims sklepie online? Oszalalam na punkcie tych lakierow <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarze, wszystkie czytam z ciekawością, na wszystkie odpowiadam :) Nie ma potrzeby zostawiania linków do swojego bloga lub sugestii obserwowania. Zaglądam na blogi wszystkich komentujących i jeśli któryś mnie zaciekawi, dodaję do listy podglądanych ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...